random


Jansson har det gött i bastun! haha

Har varit otroligt skönt med extra lång helg. Inte ofta det händer att man har 4 dagars ledigt!
Ska nu duscha och borsta tänderna, sen sova?

Har faktiskt lite sovmorgon imorgon, eller egentligen inte kanske då det är prao. Men eftersom jag ska vara på skolan och göra en hemsida till Mosserud i 3 veckor, så lär jag nog ha råd med lite sovmorgon .. har verkligen ingen som helst lust på skolan. överhuvudtaget. Trött på skit årjäng .. men men bara le och vinka ;) (madagaskar)

Shoppningsugen så jag typ dör oxå.. spec när man ser alla fina saker folk har köpt i SHS. Snart julafton och min födelsedag iallafall, alltid något ;) . Jag vet inte varför men Hillbilly typ snor min födelsedag och skriver till alla vad HAN önskar sig för schabrak och liknade .. tror till och med han fixade ett blogginlägg om vilka schabrak han önskar sig mest ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback