Hillbilly 20/11/11

Idag fick de bli en tur runt kyrkan tillsammans med Rebecca,Kristin och Birgitta! Alla hästarna var SJUKT pigga, haha!

HB som inte gått tur med andra på ganska länge var spänd, huvudet rakt upp mot stjärnorna och trodde han var en giraff .. hehe. men när jag slappnade av och inte brydde mig så mkt om det så gick det till och med att trava!!!!! :o :o .. haha, ne nu ska jag inte bli oseriös här .. det var en mysig tur och han hästarna tyckte det var skönt att komma ut lite längre och sträcka ut i en härlig galopp!

Imorgon blir det vila, veckoplanering kommer upp snart!

två galopp-bilder från gårdagens pass! :)

haha, bara så ni vet så är jag känd för att ha fruktansvärt snygg lätt sits!!!!!!! .. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback