helg är bäst

Helgen som var, var grym. Det bästa av det bästa. Min syster, familj och sedan tävling som gick bättre än bäst.
Nu är man tillbaka till vardagen, och bara vandrar genom dimman. Men snart är det helg igen, tagga tävling i EDA med Pollux. Hoppning denna gång, 70 och 90. ska bli såå jäääkla förbannat kul.

Och på lördag kommer Fredrik till Mosserud, alltså hem och håller i träning. Om Hb hade varit frisk, hade jag varit så sjukt taggad, men aa.. får se om jag tar Annas erbjudande och rider Romeo. tor faktiskt det. Isåfall måste jag rida honom idag och känna igenom. Imorgon ska jag och Becca (täävliingsbruuuudarnaa numero 1) rida pållarna (loookeee och poolluuux) till Mosserud och göra dom snyggare än snyggast .. för på fredag då ska Pollux till och med få ha Hillbillys shockemöhle-schabrak .. (;



i mitt hjärta finns du, underbara Pollux ♥

Kommentarer
» Matilda

Så fina ni är!

2011-11-03 // 01:53:54
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback