bloggtips - ridtravare

Vill tipsa er om lite ridtravar-bloggar som jag läser dagligen!

Wwhispering.blogg.se
- Therese tävlar hoppning med sin supersöta Whispering! Dom är riktigt duktiga!



Frysmarkt.blogg.se - Danielle och Josefine bloggar om sina ridtravare, och dom har verkligen gjort ett kanonbra jobb med sina hästar! måste erkänna att jag även är lite extra förtjust i Coby ;) hihi. SÅ himla fin! fullkomligt älskar mörka hästar med tecken!



peasantelisas.blogg.se - Denna tjej har en OTROLIGT fin ridtravare! Riktigt fin i både hopp och dressyr!
tyvärr uppdateras det inte så ofta, men Elisa är även tillsalu, så det är självklart förståligt!



semlur.blogg.se - Rune är verkligen superfin i både hopp och dressyr! fin hoppteknik!
Jättefin i muskler, rund och fin modell! :)



www.minfux.blogg.se - sist men absolut inte minst ;) Josefine och Bellie har varit en förebild sedan jag började läsa bloggen. Har lärt mig massor utav EN BLOGG! Och B är så jäkla häftig, inte nog med att hon är så otroligt snygg och välutbildad, hon har även ett humör som få vilket inte gör henne allt för lätt att rida alla gånger ;)
haha så himla söt! och Josefine är otroligt duktig, både som ryttare och hästägare!




Sedan finns det många fler som bloggar om ridtravare som jag läser ofta! men dessa är mina favoriter som jag läser varje dag, ibland flera gånger per dag ;) haha. Verkligen inspirationskällor och förebilder, allihopa!

Kommentarer
» therese :)

Aw, vad kul att du läser min blogg! :D<3

2011-11-26 // 21:31:51
URL: http://wwhispering.blogg.se/
» jossan

Åh super att du tipsade om Whispering, ingen aning om att hon hade blogg. :-)



Och tack så hemskt mkt! Blev verkligen rörd av det du skrev. Gick rakt in i hjärtat! :-D Tack tack tack!

2011-11-27 // 08:14:33
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback