Biting Gay ♥

Jag har haft 4 helt olika hästar i mitt liv och under de år som jag hållt på med hästar. Men dom som står mig allra närmast är såklart Hillbilly, och hästen jag hade innan. Biting gay.

Det svåraste val jag gjort i mitt liv, var när jag var tvungen att välja. VÄLJA mellan mina två älsklingar. Ja, vilken lyx att ha två helt egna underbara ridtravare. Men tiden fanns inte, och till slut föll valet på Hillbilly, som var yngre..

Tänker på Biting varje dag. Och det gör så ont .. men hoppas att han har det bra där han bor nu. För det är han om någon värd! ♥









Skulle göra vad som helst för att rida dig igen! Dina lätta travsteg, och när du slänger med manen (bokstavligt talat ..haha) jag saknar dej fina vän!

var bara tvungen att skriva av mig lite ..


Kommentarer
» josefine m. ridtravaren Bellie

Gud vad hemskt!! :(

2011-11-26 // 16:25:04
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback