våga vara stolt!


Något som jag tänkt på ett tag är att hur många bloggare det är (inklusive jag!!) som kommer med "bortförklaringar" eller liknande när det gäller bilder/film eller kanske till och med text. Ungefär som att man inte vågar stå för att man faktiskt är jättenöjd och stolt över en träning/tävling. Varför är det så? Visst, klart man vill att sina bloggläsare ska tycka det ser bra ut och genom att sänka läsarens förväntningar så blir det kanske lättare att visa, allt handlar ju om påverkan och hur läsarna tolkar saker. 

Men alla har vi ju ändå både för och nackdelar i ridningen, oavsett nivå. Och samtidigt har ju alla ändå en sak gemensamt, viljan att bli bättre.


Detta inlägg är väl mest som en tankeställare till mig själv. Om jag är helt jävla cepe-lycklig (I rymden finns inga känslor! ♥) efter ett ridpass, så ska jag vara det! PUNKT.

Sen om man vill lägga ut film från ett pass som gick sådär, kan man ju alltid skriva ut att det inte gick nå vidare, och att det och det inte gick bra tex.  men jag vill och ska iallafall våga vara stolt när jag är det!



jag är jag, och Hillbilly är Hillbilly, vi är inte bäst men vi vill bli bättre.


Kommentarer
» Matilda

Du har så rätt =D

2011-12-22 // 14:49:17
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
» jossan

Jättebra att ta fram dedär.



Själv har jag FÖRBJUDIT mig själv att skriva typ "Vet att det inte ser bra ut" eller "Vet att hon inte jobbar rätt".. Jag skiter i. Jag är helt och fullt medveten om mina brister och hur ridpasset gick och vad som gick mindre bra. :-) Är inget jag behöver förklara. För vill folk döma en så fine. :-)

2011-12-22 // 15:49:42
URL: http://minfux.blogg.se/
» Carolina {Tävlingar i bloggen}

Vill du tävla om en snygg fleecejacka från Schockemöhle? Gör det här: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/december/december-tavling.html#comment

2011-12-22 // 16:03:48
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback