Helgens mini-shopping

Dålig uppdatering, sorry för de!

Har ju blivit en del shopping under helgen, mest julklappar förstås men även lite småsaker till mig och en perfekt julklapp till HillBilly - Magic Brusch ;) hehe. Hoppas dom är så bra som alla säger! :)



MB och fårskinns-sulor var det enda som följde med mig hem från Hööks! :o (och en julklapp!) Men wow, det var SÅ nära att det beiga schabraket från JH Collection följde med hem .. fysatan va snyggt det var! Men Rebecca hindrade mig, bra det för jag har ju inte alls många schabrak lixom .. ;)



två stycken "basic"-tröjor, hårsnoddar (kan man aldrig få för många av?) ögonfransböjare (för min gamla är mystiskt försvunnen ..), två halsband






Köpte även en ram i Göteborg, älskar den här bilden på HB! Jag ser helt mongolojd ut, men Hillbilly ser så nöjd ut efter sin första hopptävling! ^^


Sen har jag även köpt hårspray, men kanske inte så intressant att se bild på ;)

Nu ska jag gå ut och mocka och greja, kanske även inviga MB-borstarna? ^^

Kommentarer
» Caroline

Åh, mysig den svart-vit randiga tröjan såg ut :) och gillar halsbandet med "N"!

2011-12-12 // 21:26:45
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback