underbara ni!

Måste säga, att jag var nervös över att lägga ut film på mig och Hillbilly. Förberedde mig på mindre trevliga kommentarer om ditten och datten, men vad får jag? Jo, några få men så betydelsefulla SUPERGOA kommentarer om hur trevlig hans trav ser ut, och att det är få ridtravare som setts röra sig såpass fint. Vad ska man säga? Det värmer så otroligt. Och jag hoppas att ni vet om det. 

+ Att detta var film från DÅLIGT ridpass, gör ju inte saken sämre direkt! hihi ♥







När jag satt och kollade igenom filmen om och om igen innan jag vågade ladda upp den, började jag "inbilla" mig saker. "Gud va ostadig han ser ut, mina händer flaxar, och mina ben är ju om möjligt ännu värre .." Men nu när jag ser på filmen, ser jag ju min fina, underbara kille som trots dålig ridning från min sida verkligen försöker, vill vara där och göra rätt. Vara duktig, och glädja MIG. Precis som ni bloggläsare gör, bara genom att lämna en kommentar! Vilken awesome känsla det är, Håller ni inte med? :D

Kommentarer
» josefine m. ridtravaren Bellie

Men herregud SKIT I vad andra ska tycka! ;)

2011-12-04 // 13:49:10
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback