Tråkig uppdatering


Bloggen suger, och det blir ju inte bättre av att jag bara klagar på det hela tiden .. haha!

Får btw så j*vla mkt damp, om ni bara visste hur mkt jag krånglat med filmen från igår. Rebecca var ju såååå säker på att hon visste exakt vart sladden var så vi kunde ladda in den. Men visste hon det? NEJ. Så det var bara och leta .. hittade den inte förens imorse (började alltså leta igår eftermiddag) och den låg hemma hos hennes mormor? man ba jaa helt logiskt.. haha :)

Sen till nästa problem, varken min eller Rebeccas data hittade hennes mobil, så ja det blev ingen film där heller. Så då skickade vi över allt till min mobil, så att jag kunde lägga in det senare. Alltså typ nu, men tror ni jag hittar min sladd? NEJ! hahaha .. jag ger upp .. nejdå, men det dröjer nog nån dag eller två innan filmen kommer upp på bloggen. Så nu vet ni det .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback