Produktutvärdering - Schockemöhle schabrak

Ny kategori! Börjar med att utvärdera mitt schockemöhle schabrak, köpt i somras och använt 6-7 ggr? (haha) Ser fortfarande helt nytt ut.

Mitt allra första märkesschabrak
. Hade beslutsångest över vilken färg jag skulle välja .. grått var den sista färg jag tänkt. Men ni, mina underbara läsare övertalade mig ;)
Ångrar verkligen inte mitt köp eller färgval.

Eftersom detta är mitt första schabrak av känt märke och bra kvalite, har jag inte så mycket att jämföra med. Men passformen är verkligen kanon. Något som jag anser är väldigt viktigt!
Rutorna är modell större vilket jag tycker är det allra snyggaste. Gillar även loggan, och de gråa färgerna går fint ihop :) Ja, finns inte mycket negativt .. absorberar fukt bra, och har inte ens blivit lortigt under, även om HB svettats.

kortfattat: Jag älskar det lika mycket som det är snyggt ;)





Sen så är det ett VÄLDIGT prisvärt schabrak oxå. endast 349:- på chevalridsport.se där jag beställde ifrån :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback