invigit magic brusch ;) haha

Mockat, fixat höpåsar och fyllt vatten till Hillbilly (Det vanliga med andra ord.) Sen så hällde jag upp kraftfodret och släppte in hästarna! Och Hillbilly fick sig en genomgång av den magiska borsten .. dock var han inte lerig eller så eftersom det är snö (dah), men oj så skönt han tyckte det var! Driver inte när han lixom tryckte sig mot borsten för att jag skulle ta i hårdare xd Och så höjde han huvudet och böjde halsen, aa ni vet som när dom tycker det är skönt. Så än sålänge är väl både jag och Hillbilly nöjda ;)


Dom var även bra mot benen! Borstar ALDRIG med piggborste på benen, men då dessa magic brush är både mjukare (tkr jag) och "flexar" så fungerade dom utmärkt :) Dock inte den bästa borsten till hovarna kanske, men det gick det oxå!


"hmm vad är det här för nåt?"


 


Kommentarer
» Tova ♥

Vilken fin blogg du har! <3

2011-12-12 // 13:31:57
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback