Hillbilly 06/12/11 - Skrittur

Idag fick Hillbilly komma ut och skritta i nästan exakt två timmar! Red barbacka och hade jävligt ont i rava efter xd hahah .. även om han är rund och mjuk att sitta på ;) Red lite överallt och helt kravlöst. Förutom i uppförsbackarna då jag red honom i låg form och när han ville takta upp så gjorde jag halt så börja vi om, han var inte överlycklig på mig just då ;) haha.

Varierande underlag vart det idag också såklart :) Grusväg(hård som satan) asfalt, mitt i skogen där det var mjukt, skog fast lite hårdare och aa ni fattar nog ;)

Finns nog inget mysigare än att skritta i skogen på bästa hästen med helt långa tyglar barbacka, och så får man ju inte glömma musik! :D ♥


ej bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback