har du tråkigt?

Har du tråk ? Kolla in här: www.pratameddatorn.net (HAHA)
det är vad jag ägnat mig åt den senaste timmen .. eller inte ;) jag vart fan rädd först :o innan jag läste det var ett program, och inte en människa ;) smart där!

Har nyss kollat på "Spirit" för första gången i mitt snart 17-åriga liv ;) fyfan va mysig film!
Äälskar gamla disney-filmer!

Har inte hänt mkt idag, fixa stallet tidigt och sen har det bara vare chill. Imorgon ska jag till skolan oxå, whoho eller inte! Men ska gå igenom psykologin :)

Snart blir det att se bonde söker fru, sen duscha och sova. TRÖTT!




lite lik Hillbilly? xd


Kommentarer
» Hanna

åhh spirit♥

2011-12-15 // 15:27:46
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback