En såndär liten onödig uppdatering?



Dålig uppdatering! Men har helt enkelt inte haft tid eller lust till att blogga under julhelgen.
På julafton åkte jag till Grums och min bror där jag firade med mamma och Marcus (underbart galna ..haha) barn! kul , kul (:

Åkte på juldagen tillsammans med min andra bror, Joar och Linda till Åmål där vi allihopa hade det mysigt hos min syster Petra, där jag är kvar nu :) Åker hem imorgon eller dagen därpå.

Just nu spelar vi Nintendo Wii, har ätit pizza och varit en sväng i Bergvik idag också! Stor REA ju, hihi. Köpte mina efterlängtade skor!


Har förutom ätit god mat, och haft trevligt med släkten fått fina julklappar! Bland annat en "JumpIN" :D
hihi urmysig! Min syster vet precis vad jag vill ha ;) Så har jag fått parfymer, smink, supersnygga örhängen och andra "småsaker". Har ju inte öppnat alla paket än heller, har förhoppningsvis en systemkamera som väntar på mig under granen hemma på Mosserud, men det vore väl att hoppas på för mycket ... ;) drömma går ju!

Vet inte vad jag ska skriva mer just nu, hoppas ni haft en fin jul och att ni mår bra, typ! ;)

 


Kommentarer
» Anna m. Ridtravaren Emmet

SV; ja visst är den! älskar breda nosgrimmor! Emmet var skit snygg i den!:D men priset var lite mycket tycker jag:/ men jaja:)

2011-12-26 // 21:45:54
URL: http://supertravarna.blogg.se/
» jessica

sv; åh tack :)!! ja den e faktiskt fin och maffig :)! allt bra?

2011-12-26 // 22:15:42
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback