den här dagen blir bara bättre och bättre ..


Drömmer jag? haha :D


Började med idrott då vi hade styrka och konditionsträning. JÄVLIGT jobbigt, men fy så skönt och ROLIGT! :D
hoppas på go träningsverk imorgon, ;)

Sen skulle vi ha svenska, men läraren är sjuk. Så vi har en övning på Itslearning, som ska lämnas in. Så tekniskt sätt har jag slutat nu! Eftersom jag kan göra den uppgiften när jag vill, alltså hemma eller aldrig! ;)

Sen att jag lyckades boka ett turkost BR-schabrak för 149:- (halva priset;) igår kväll gör ju inte saken sämre!
får dock se om jag ska ha det eller inte, isåfall blir det schabrak-köpstopp HELA 2012 .. hahaha lycka till med det säger jag bara;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback