1 december

Trodde jag försov mig imrose, men jag kommer få skjuts till skolan, så behöver inte åka förens  ungefär en timme! Ska till skolan endast pga psykologin, och så ska jag försöka göra engelskan. Sedan hem till stallet!

Har varit dålig, men framförallt tråkig uppdatering på bloggen .. men har ingen motivation till bloggen just nu (;
Men igår så hoppade jag Dollar i paddocken, han var riktigt fin! Hade endast 2 galoppbommar och en dog-leg ute, med ett räke och en oxer. Mer orkade jag inte släpa fram ;)

Hillbilly fick gå en kortare uteritt i skritt och trav. Han var SÅ pigg, haha! Superkul. Idag blir det liknande uteritt, och imrogon tänkte jag faktiskt hoppa HB lite! Men nu, tagga skolaaa :D :D :D

eh not -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback