Välkommen vår!


Har varit ledig från både bloggen och skolan i 4 dagar, härligt med långhelg! Och ännu bättre att det bara är tre dagar till nästa helg! ;)

Har fotat en hel del under helgen, Julia fotade mig och Hillbilly under ett dressyrpass, hästar har löshoppats (Hillbilly, Loke, JeT'aime, Danelle) Arbetsdagen är dokumenterad (Jag körde fyrhjuling typ hela dagen .. hihii) och så har det varit underbart väder! ♥


Har även ridit ett mycket duktig ridtravar-sto vid namn Mia, som jag ser lite som mitt projekt! På två dagar har hon lärt sig vänster galoppfattning :') Underbara travare och deras inställning. Så kul att starta en resa, från travhäst till ridhäst. Lite som att uppleva Hillbillys första ridpass, igen! underbart. Så ett litet delmål med Mia är att vi ska vara med på Mosseruds träningstävling 12 maj och hoppa 20 & 40 cm. Hihi.♥ "Hoppade" ett krysshinder igår som sedan höjdes till ett räcke på hela 40cm, och gick över bommar i skritt och trav gjorde vi också! Jätteduktig tjej ;)


Imorgon ska jag ladda upp lite bilder från helgen! Hillbilly var så duktig och löshoppade hela 60 cm med en något speciell teknik ... håll ut ;)



Kommentarer
» Fredrika

Åh hade vart kul om du kunnat rida på Billy nångång, du är så duktig!:D

2012-05-03 // 15:28:23
URL: http://teamvf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback