Tretorn Hammarö ;)




Bild från Hamreryttarna.blogg.se!



Nu har det kommit ännu en tretorn ridstövel, nämligen Tretorn Hammarö!
Lite coolt tycker jag, då jag bodde på Hammarö från det att vi flyttade från Göteborg när jag var 3 år gammal till det att jag var 12 och flyttade till fosterfamilj!

Dock är det en killstövel och den var inte speciellt snygg men ändå ;)


Vilken Tretorn gillar ni bäst?
Jag tycker -

1. Falsterbo
2. Advance
3. Comfort
4. Hammarö
(eftersom det är en stövel för killar, annars hade den varit 2:a då jag inte gillar varken Advance eller Comfort längre, förutom att de verkar otroligt sköna :D )
Falsterbo skulle jag inte tacka till nej - galet häftiga! men lite to much . precis som jag hahaha ;)


Kommentarer
» Eve

Bättre med en Hammaröstövel än en skitstövel iaf ;) Skriv gärna ett blogginlägg om Bett (det vi prata om) gärna med "bildförklaring"

2012-05-09 // 19:57:02
» Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Jag tycker nog Advance är snyggast :)



Fin blogg btw!

2012-05-12 // 15:51:55
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback