Hej på er!


Varit en riktigt mysig dag, underbart väder :)

Startade dagen tidigt (kl 7 , alltså egentligen kl 6 haha) genom att ge hästarna frukost och sedan gå in och göra mig iordning.
Släppte ut hästarna i solen (Hillbilly fick självklart gå utan täcke , och han passade såklart på att rulla sig :')
Mockade och fixade, sedan blev det en skrittur på lite över en timme. Hillbilly är så go! För det mesta helt kravlöst, men lösgjorde med lägre form och öppnor, så fin så! ♥

Tillbaka i stallet blev det fix med ridlektioner innan jag drog med Rebecca och Loke på tävling i Eda!
Dom hoppade en CR-klass på 60 cm som uppvärmining och där var dom felfria och sedan hoippade de KM som gick i LC! Ett skitpet på andra hindret, men en jäkligt snygg runda. Dom är så duktiga!

Det var många andra fina ekipage, och det var riktigt trevlig att sitta på läktaren och bara chilla, faktiskt ;)
Men lite sugen blev man allt! haha.



Söta och duktiga ekipage! :'D 

Rebecca och Loke



Evelina och Tekilas



Lovisa och Tuss



Har fler bilder, men dessa får räcka! Alla 3 är tidigare Mosserud-inackorderingar, men Lovisa och Ewelina har lämnat mig, haha .. :(

Lång, men rolig, lärorik och helt undebar dag! Hemma igen blev det ponnyakuten med Rebecca och sedan packning. Ska duscha nu, och imorgon bär det av till London med klassen. :) Hemma igen på fredag, och då ska Hillbilly sättas igång! wiiie, längtar :D


Kommentarer
» Emelie Löfström

SV: Varsågod! :) Jag har lagt upp en film från torsdagens hoppträning på min blogg, titta gärna! :)

2012-03-26 // 11:38:56
URL: http://emblems.blogg.se/hast
» Linnea

Nu är tävlingen om schabraket avslutad. In och kika om just du vann!



Kraam! <3

2012-03-29 // 22:30:25
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback