Uppdatering


Har bloggat dåligt, jag vet! Men har inte pritoterat bloggen. Har även jobbat en hel del med Mosseruds hemsida.
Så nu börjar det likna något. Även om det är mycket kvar att göra!

Hillbilly blev longerad i måndags, och igår blev det en skrittur med avslut på gärdet där vi galopperade och gjorde enkla byten! Han var så fin så. Red som en 8:a och bytte på mitten. I högergalopp stack han iväg utåt och "bockade" (HB kan inte bocka .. haha) i början, men efter ett tag gick det mcyket bättre. Anledningen till att vi endast körde skritt och galopp, (när det stod skritt och trav på schemat) är för att jag red barbacka. Och Hillbillys trav i snö, barbacka är inte lätt att jobba med .. ;) Lite taggad och hög i hovarna blir han!

Idag ska vi rida dressyr på gärdet. Men först ska jag överleva denna skoldag.



Vi hörs!



Saknar sommaren .. Bilden är från min första hopptävling med Pollux då vi hoppade 70 och 90. ♥
På lördag är det dags för Hillbillys andra CR i hans liv, och första "tävlingen" för iår! taggad ;)


Kommentarer
» Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fiin bild :D

2012-01-25 // 10:44:31
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback