Onsdag


Stannar hemma från skolan idag. Dels så har jag sovit alldeles för lite flera nätter i rad, och har haft ont i halsen flera dagar. Om jag hade åkt till skolan, hade jag ändå bara suttit där och inte gjort ett skit och blivit irriterad på allt och alla så . .

Gick upp vid 7 och gav hästarna frukost. Och så gjorde jag iordning allt i boxen till Hillbilly då också, så nu är det färdigt. Det står dressyrpass på schemat idag, men det orkar jag nog inte. Kanske longerar honom senare .. får se. :)

Har sovit några timmar till nu, och jobbigare än så blir det nog inte idag.
Slängde ihop en ny header snabbt också, tröttnade på den gamla. Men denna är bara tillfälligt (så skriver jag alltid, men ändå så har jag samma header flera veckor :P) ska göra en ny på skolan när det finns tid, eftersom vi har photoshop där.
Om det inte är någon av er bloggläsare som vill göra en design åt mig? ^^



saknar den tiden .. Dyraste Dollar ♥

update: Nu ska jag tydligen gå ut och släppa ut hästarna i hagen. Prat på att åka till ridhuset senare, what? jaja. får la se :)

Hör sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback