Ja just det, jag har en blogg ..


Ja .. det har ju varit "lite" dött här på bloggen i några dagar!

Var hos världens gulligaste Lovisa lör-sön. På lördagskvällen red vi en urmysig runda på Gulliver och Tuss :)
Red till ett gärde och galoppade i snön! Härligt värre! Gulliver var så mysig så. :)

På söndagen åkte vi pulka bakom Gulliver, och oj vad rädd han var ;) haha eller inte! (Gulliver typ, jag är väl inte dum heller, vet ju vad en pulka och skrikande barn är??hehe)
Det var så jäkla kul iallafall!

Sedan åkte vi pulka bakom bilen också, om möjligt ÄNNU roligare. Går ju mycket fortare ;)
Tack för en underbar helg! lillsis ♥

Annars har det inte hänt så mkt egentligen .. Varit i töcksfors och skulle shoppa skor, men kom hem med en tröja, tjocka leggins, en hel del snoddar, spännen och sånt till håret och en mössa ;) Gjorde riktiga fynd, då jag hade presentkort. Så det enda jag "köpte" var mössan för 20:- (det var alltså det jag lade till ;) egentligen kostar mössan 129:- eller nåt sånt. Ska fota grejerna och visa er tänkte jag :)


jaja, bara en massa babbel. Snart kommer Hillbilly-updates! ;)

Kommentarer
» Lovisa :D

Tack dsm :D Du får komma upp någon mer helg så får vi tolka igen men med skidor bakom ^^<3



Sen får vi ju inte glömma Björn Gustavsson heller och jorden! ;)

2012-01-09 // 20:38:56
» Anna

sv; Håller med, lack är superfint på breda nosgrimmor ! :D

2012-01-09 // 21:15:48
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
» Elenor

Kul att ha dig här! Du är alltid välkommen! :)

2012-01-10 // 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback