Framflyttad ..


Klubbhoppningen nu på Lördag vart framflyttad till 28:e istället, för få anmälningar antar jag. Synd, jag som var så taggad. Men då får vi lite mera tid och träna :) Och det är ju bara 2 veckor tills 28 :)

Det ska dock vara hoppträning istället, för vem vet jag inte. Ska ringa dit och kolla vad priset blir för privatryttare också. Annars så ska vi ju förhoppningsvis träna för Fredrik nästa vecka, på torsdag. OM inte Urban ska hoppa!


Update:
Det blir banhoppnings-träning på ARK, MEN jag har inte lust att betala 150:- för att hoppa en bana på 70/80 och inte få rosett om vi klarar det ;) haha! Jag trodde det var hoppträning det vart ändrat till, alltså för tränare. Då är det ju en helt annan sak! :) Taggar till 28:e istället! Och hoppas,hoppas,hoppas att vi kan träna för Fredrik på torsdag! ( haha hoppas .. )




Kommentarer
» Elin- Northern Showhorses

Synd att den blev framflyttad :D Men lycka till när det är dags :D

2012-01-13 // 11:39:40
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
» Amanda

SV: håller med jag älskar också rosa :D Har velat ha de schabraket i över ett år typ men aldrig hittat det i butik :(

2012-01-13 // 16:24:53
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback