Frågestund ?



Har ju fått en hel del nya läsare på senaste faktiskt, Vilket är SUPERKUL!! :) Och det jag undrar är om ni är intresserade av en presentaion om mig och Hillbilly eller något annat, typ om Mosserud Gård där jag bor eller något helt annat? :)

Eller om ni vill att jag ska ha frågestund? Brukar aldrig få så många frågor, men nu har jag ju runt 70-80 unika besökare varje dag, så någon fråga kanske ni kan komma på :P

haha, men vad säger ni? Är det något speciellt ni vill läsa om? Det är bara att önska eller undra, fråga och kommentera när ni vill. Men det vet ni nog redan ;)
Kommentera också gärna vad ni vill se mer utav här på bloggen, och vad som är bra/dåligt och så. :)
Vill ju ha en så bra och trevlig blogg som möjligt!



Jag och Pollux 30/11-11. Kmr aldrig glömma den känslan! :)

Kanske ni vill ha ett inlägg om vilka hästar jag brukar träna och tävla med förutom min egna lilla goding? Har verkligen lust till att blogga, så passa på att kommentera just det DU vill läsa om! :)

Tack på förhand! ;)

Kommentarer
» FREDRIKA

Vore roligt att läsa hur du fick HillBilly, och typ hur han skulle vara om han var en människa. Gärna en rundvandring på eran gård eller något lite djupare inlägg. tex din syn på hästhållning osv :)<3

2012-01-14 // 00:25:40
URL: http://faallenangel.blogg.se/
» josefine

Sv: Ja, ellerhur man vill att de ska glittra lite är så tråkigt när de slutar att glittra och bara ser helt matta ut.



Tack så jättemycket! Vi har en ny design på g hoppas att du kommer gilla den också :D

2012-01-14 // 10:34:30
URL: http://kontrast.blogg.se/
» josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Tack!! Hihi ja hon tar alltid JÄTTEKLIV när man jobbar med bommar. xD

2012-01-14 // 16:36:04
URL: http://minfux.blogg.se/
» Carolina

Jag vill gärna veta om du är något intresserad av travsporten också? Har ni travhästar? Osv... :-)

2012-01-14 // 18:22:22
URL: http://lillalutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback