Bloggtips!


Fick en go kommentar tidigare från en tjej som också har en häst som heter Hillbilly (Chic) ! :D Och inte nog med det, så är hennes fina häst också ridtravare!

Har snabbläst genom bloggen, och jag gillar den redan jättemycket! Det är fina bilder och personligt skrivet, och hennes Hillbilly ser väldigt jättetrevlig och rolig ut att rida! Verkar väldigt go och glad (det är ju en travare? ;)
Sen verkar hennes Hillbilly och min Hillbilly lite lika utbildningsmässigt, om man tar från det man läst på bloggen! Jättekul verkligen! :D



Så kolla in bloggen, jag ska definitivt följa den!





två bilder jag verkligen fastnade för! Hoppas det är ok att jag la upp dem :)

Kan även passa på att tipsa er om ännu en blogg jag hittade till idag, nämligen: Ridtravare.blogg.se
Verkar även där vara en underbar krabat till häst det där! :'D ridtravare forever ♥
Man fattar nog inte hur underbara dom är, fören man har en alldeles egen vid sin sida!
Jag älskar ALLA raser, men ridtravare. Åh jag bli så glad när jag tänker på dem^^


Kommentarer
» FREDRIKA

Nämen oj vad glad jag blir!! :'DDDD jätteroligt att du gillade min blogg, din är också verkligen superfin och ska verkligen fortsätta följa dig med! :D du och din häst är verkligen superfina tillsamans!:)

älskar verkligen ditt bloggnamn med!!



sv: hihi nä han är inte direkt så lik en travare faktiskt! Kraftig oså. Det var därför han inte passade för travet, han skulle avlivas igentligen, men hans förra ägaren köpte honom för slaktpengarna och red in honom, sen kom han till mig! :D

2012-01-13 // 23:43:13
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback