allmänt


Varit ute i stallet en snabbis, bytte täcke på Hillbilly som stått inne sedan ridturen då han var blöt av snö och lite svettig. Samt att det var middagsdags, så han kundé lika gärna äta kraft och hö inne. :) Chilla nån timme i boxen efter en ridtur är ju aldrig fel!

Duschat har jag gjort också, och bara för nån minut sen pratade jag med Evelina! ♥ Hon kommer hit imorgon tidigt, och hon har systemkameran med sig! Så ni kan vänta er en bildbomb när jag rider dressyr!
Längtar så tills imorgon, saknar ju min lilla Evelina! :)



Jag och Eve i Grekland 2011. :) bästa resan, helt klart!



bff ? ;)


Kommentarer
» therese :)

SV: Tack :D

2012-01-01 // 19:42:36
URL: http://wwhispering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback