Mini-shopping


Har haft en lång håltimme idag, som alltid på torsdagar så jag och Nelly gick en sväng till travshopen. Denna gången fick detta följa med hem:







Läderbalsam, läderolja i sprayburk och två svampar! Putsa, putsa, putsa :D Endast till Hillbilly ;)

Sedan fick ett kilo kaninmat följa med hem också, så nu blir nog Barbie glad när hon slipper att bara äta pellets! ;)
Köpte även frukost på skolan, så nu är jag mätt och belåten och kanske överlever de sista 3h med digitalt skapande! hehe. När jag kommer hem ska Hillbilly få gå ett dressyrpass!

Känner mig onödigt fattig nu, buhu :( 300:- bara på detta, men men det var välbehövliga saker ;)
förutom svamparna, läderoljan, kaninmaten och frukosten .. haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback