Jag älskar DIG, så enkelt är det.




Jag kan inte sätta ord på hur mycket du betyder för mig. Du hjälper mig att leva, du hjälper mig att stå upp.
Du hjälper mig att gå, blicka framåt och du hjälper mig att andas. Du är mitt allt, uatn dig kan jag inte leva.

Våran resa, är egentligen inte så speciell. Men du är. tillsammans klarar vi våra mål. En efter en.

Jag kan fortfarande inte fatta hur duktig du är, min Hillbilly. 1 - 4 år Travhäst, Montehäst, 4 år gammal, inriden, monte, nu ett och ett halvt år senare en underbar ridhäst. Hoppning, dressyr vad är det? Du visste inte. Men nu vet du, och nu vet jag. Att allt går bara man vill, och om det är något du har så är det VILJAN.


är det samma häst?

Utan mig, hade du inte varit den du är idag. Och jag utan dig, hade inte jag varit jag idag.
Tillsammans har vi varit, en kort period men vad mycket vi gått igenom. ALLT tillsammans.
Kan bara inte fatta det ..

min ängel, du är så duktig ♥


Kommentarer
» Fredrika

ni är finast!

2012-02-22 // 22:15:38
URL: http://faallenangel.blogg.se/
» Matilda

sv; Vad bra att lädret blir bättre! :) Då kanske det tåls att övervägas då, hehe.



Tack så mycket! :)

2012-02-23 // 10:51:01
URL: http://hundlif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback