Uppdatering


Haft en liten bloggpaus :) Fullt upp i skolan och stallet de senaste dagarna!

Iförggår så gick Hillbilly ett dressyrpass på kvällen som jag borde vara sååååå nöjd över (vilket jag nu oxå är, efter nån dags tänkande ;) det är galoppen som ställer till det för oss! Men tänkte ta mer om det i ett annat inlägg! I skritt och trav var han dödens fin, han vill så mycket ♥

Igår fick det bli en timmes skrittur, även det på kvällen. Har ju ridit två hästar (Je taime med sällskap av Rebecca och Loke,  och Hillbilly såklart) de senaste dagarna.
Och det är superkul och något jag ska vänja mig vid .. spännande? ;)

Annars så är jag ganska lugn faktiskt inför tävlingen, ska bli riktigt roligt!
Fast som vanligt har jag lågt självförtoende och tror att alla på läktaren ska tycka jag rider dåligt och gör ett dåligt jobb med Hillbilly. fast jag vet att det inte är så, så kan man inte låta bli att tänka så heller.
Men jag vet att det inte är värt att lägga sin energi på! Ska lära utav Hillbilly, ge den du älskar allt och lite till. hihi







Kommentarer
» Lina

sv: Ja, de är grymt snygga! Älskar den äldre kollektionen, är inte lika förtjust i den nya. Passformen verkar grym iallafall :D



Kul att du tycker det! Jo, jag kan hålla med om att det blir lite rörigt när det är fler som håller en blogg x)

2012-04-04 // 11:49:10
URL: http://supertravarna.blogg.se/
» sofie

Skönt att inte vara ensam! Jag har också skit dåligt självförtroende och drar mig lite för just dressyrtävlingarna. Tror att alla ska titta snett om man inte rider helt perfekt och att man inte gjort ett tillräckligt bra jobb, framförallt när man kommer med en travare.. Men det är bara försöka strunta i det, för du (och jag med för den delen ;) haha) har gjort ett kanon jobb!!!

2012-04-05 // 10:54:26
URL: http://tarsans.blogg.se/
» Julia m. ridtravaren Lelle

sv: åh tack så mycket! :D



2012-04-15 // 19:00:55
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback