Godmorgon!


Ligger fortfarande i sängen, vaknade för nån timme sen och har kollat dressyrfilmer på youtube sen dess. ;) Kan bägge dressyrprogrammen utantill nu! Skönt!
Lyssnar på musik också, såklart! haha.

Snart blir det stallet, tyvärr är träningarna inställda.
Men jag ska inte klaga, fick ju sovmorgon ;)
Hillbilly ska i vilket fall som helst gå ett pass i paddocken, mjuka upp och känna igenom. Längtar, för han är så underbar att rida! ♥

Je Ta'me ska skrittas hem utav Rebecca. :)



Föresten så har det hänt två hemska saker de senaste dagarna. I förrgår ramlade Rebecca av Loke när dom hoppade och hon fïck åka in akut till Arvika då hon ramlade rätt ner på huvudet, gjorde en volt (i slowmotion) och slog rätt ner i backen. Som tur är har hon "bara" sträckt några muskler. Hon var här igårkväll, och vi skrattar mest åt det ;) Min rebecca det! hihi.

Igår hände en förjävligt hemsk sak också, det är sådant som man inte i sin vildaste fantasi kan hända och jag vill inte gå in i detaljer. Vila i frid, fina fina häst ♥

What does'nt kill you, makes you stronger.


Kommentarer
» Nelly

Nej, vilken har ni tagit bort :O :(

2012-04-01 // 10:16:24
» LovisaJohannesson

Usch vad hemskt med Mums, den finfina hästen. Första hästen som sög på mina fingrar. Tänker på er & ägaren <3

2012-04-01 // 16:55:57
URL: http://proximus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback