Beslutsångest


Vet verkligen inte hur jag ska göra med bloggen ? För just nu, tycker jag det är riktigt kul att blogga samtidigt som jag bara blir irriterad på den .. haha mysko ;)

Men, jag bloggar sålänge det är roligt och kanske det blir en paus framöver! Men fram till dressyrtävlingen kommer det bli en del inlägg om hur nervös jag är (hehe), hästarnas upplägg och lite så!

Och ni gör det inte lätt för mig, 2 röster på BlingBling, 2 röster på Bettdetalj och en röst som tycker lika! haha. Ska dra lott om det tror jag .... ;) RÖSTA HÄR så blir jag glad :D



Bild från dressyrdebuten 4 juni 2011 (haha dör)



På fredag får han gärna gå såhär i travarbetet, (fast nosen mera framme och jag ska sitta bättre i sadeln, haha)'
I ♥ dressyrsadel



Typ såhär genom hela programmet vore inte helt fel då ... ;)




Kommentarer
» josefine m. ridtravaren Bellie

Helt klart blingbling-pannbandet :)

2012-04-02 // 14:11:32
URL: http://minfux.blogg.se/
» Julia m. ridtravaren Lelle

Älskar din blogg! Så kul att se hur du och HB utvecklas :D vore riktigt trist om du tog bort den :(

2012-04-02 // 17:42:43
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback