Random shit

Sitter på skolan, i datasal. Vart annars? haha. Ska sitta här till 12 och jobba med en hemsida .. Sista lektion får vi träna på prov som vi har imorgon. Eller nej, vi har engelska sista timmen! Sen ska jag upp till årjäng en sväng. Köpa present till Mollie och en ny plattång. tror jag. För den jag har nu, SUGER. Stänger av sig heela tiden och bara dampar. Jag kan inte leva normalt utan en plattång ..



Denna ska jag nog köpa .. hade en sån, och den var bäst! Tills den sluta fungera .. så just nu har jag en från typ Clas Ohlsson.. hahaha. Min första plattång så ni kan tänka er hur gammal den är, typ 7 år så aa, inte konstigt den dampar. TEJPAD är den oxå .. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback