Det är ju Måndag ..

Dagen började med sovmorgon, men lyckades ändå försova mig? Så trött, sur och grinig tjej var det här imorse! Men när jag vaknat till liv bestämde jag mig för att ta mig i kragen och plocka fram positivismen ;)

Skolan var väl helt okej, gick med Moa ner från bussen (rolig hon haha) , kolla datorn i nån timme tills foto-lektion börja och sedan fotade vi typ natur i tre timmar. kul. not.

men,men. Hemma väntade som vanligt jobb med ridlektioner, bara en grupp idag vilket var skönt. Sedan hade någon snäll mockat och spånat till HB oxkå! tack ♥ Höpåsarna var lkar oxå då hon som jobbar gör hö till alla samtidigt, så behövde bara fylla vatten idag! LYX! Sedan tog jag in bebis och spolade ben och kratsade hovar, han fick alltså komma in tidigt idag. Redan runt 19. Men viktigt att hovarna och karlerderna hålls rena och torra så länge som möjligt. Och jäääveel va överenergi han har. REDAN efter typ 4 dagars vila? Skrapar höögt med frambenen när man pratar med honom, kastar med huvudet, ger den här busiga blicken med glimt och kommer springandes och gnäggar när man ropar. Sötast i stan, men busig är han!



Bild från ett sämst ridpass i våras. usch hur han såg ut .. inte konstigt att ridpassen gick som dom gick.
Ibland behöver man se dessa bilder, hur ful han var, hur jag red, hur hemskt det såg ut och vilken UTRUSTNING man hade. skäms ♥ (dock har jag ingen utrustning på denna bild som jag är emot, förutom att det är förjävligt fult .. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback