Allting har en mening ?

Tror ni på ödet, att allting har en mening? Det gör jag. Jag tror att allting har en mening. Det kan göra så jävla ont, inombords. What does'nt kill you, makes you stronger? Jo, jag tror fan på det. Att man blir starkare av motgångar och dom där ångest och panik-känslorna.

Och som ridolycks-inlägget jag skrev tidigare, det är FRUKTANSVÄRT när ngt sådant händer. Men jag tror vi ändå lär oss att uppskatta det vi har, och det borde vi. För när som helst, NÄR som helst kan det vara slut. över. borta. föralltid.
Aldrig mer .. ett hemskt ord!

Men nu ska vi inte deppa ihop helt här (; Jag tror iaf på ödet, att allt sker med en mening och att det finns såkallad änglavakt. Som lär oss uppskatta det vi har, och se. Inse.





Ta vara på varje minut, för allt har sitt slut.

Kommentarer
» Matilda

Söta bilder =)



SV: Ja det är inte kul :S

tack =D jag gillar den med!

2011-10-27 // 12:54:19
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback