Plan för dagen

Gick upp tidigt, gjorde mig iordning för skolan, påväg mot bussen insåg jag att det jag skulle göra idag, kunde jag göra hemma .. haha. Har ju praktik, och jag ska göra en hemsida till Mosserud Gård. Eller, det finns en hemsida, men den är inte igång för fem öre. Så ska greja lite med det idag, först och främst finna lösenordet .. haha!

Sedan har jag lite plugg och ta tag i, sedan blir det väl stallet antar jag. Hillbilly får dock vila idag, tror jag. Beror helt och hållet på hur lång tid det tar med psykologin! :)



Och ja vill ha snö! :(


Kommentarer
» Ellinore

Sv: du har bra smak, haha ;D

2011-11-29 // 11:13:52
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
» Emma

Om jag bara kunde skulle jag skicka lite snö till dig för det är helt underbart att den kommit hit och jag vill så gärna dela med mig! ;D



Dock hotar vädergubbarna med att den inte blir långvarig, så jag får njuta allt jag kan så länge den ligger helt enkelt. Och till sist måste det ju bli riktig vinter i HELA vårt avlånga land! :)

2011-11-29 // 12:48:23
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback