jobba,jobba,jobbaaa

Nu har jag precis kommit in från stallet. Jobb,jobb,jobb! Efter att jag gjort 23451 höpåsar som tog 567853 minuter så mockade jag min del av stallet( ja, jag har en del i stallet som bara är MIN, haha) och fyllde vatten. Vi fick nytt spån hemkört idag oxå, så fyllde på rejält. Sedan bytte jag täcken på de hästar som stod inne, och släppte ut dom. Så fick Hillbilly komma in och få sin dagliga behandling med:

                                            


+ spolning på benen och i karlederna innan såklart!

Och så fick han sin middag inne, medans jag gav alla dom andra ute. Sen fick bebis hälften av kvällsmaten oxå. Hade NOLL motivation till att rida, då det var kolsvart, jag var trött och IRRITERAD och HB var lerig ... hatar att rida leriga hästar. klarar inte av det. inte ens lera på benen. Så blev rykt och pussar istället! Tror inte HB misstyckte ;) Han älskar att vara in centre of attention! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback