hej hej hemskt mycket hej!

Nyss kommit hem från lillsystra mi Rebecca! Har bott där hela helgen typ, orkar inte vara hemma! känner mig bara fel och ivägen .. hoppas verkligen jag får prao-plats. Skulle vara jävligt skönt att bo hos syster i 3 veckor.. men nu roligare uppdatering!

Ny vecka börjar imorgon, och så här ser planeringen för HB ut!

Måndag:
Vila / skritt lång och låg (om jag hinner.)
Tisdag: Skritt lång och låg, barbacka
Onsdag: Dressyr alla gångarter 
Torsdag: Förhoppningsvis hoppträning för Fredrik, i säffle
Fredag: Skritt / jogging
Lördag: Tävling ARK ??
Söndag: dressyr för Anna / skritt

Har massor av plugg denna vecka som måste  vara klart, sen har vi praktik fram till jullovet .. det är snart JUL ..
och min födelsedag ;)



Kommer upp en ny design imorgon med! :) Har som "projekt" i digital skapande kursen, att göra en ny bloggdesign (valfritt arbete typ) och jag som älskar pyssla med bilder och i PS kom på denna iden och wiiee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback