finaste i mina ögon

Vill kunna rida ut i skogen. Ta en galopp och sedan trava fram över grusvägen, du har öronen spetsade rakt framåt och travar med stora, lätta steg. Jag vill hoppa hinder, och känna lyckan över att du VILL hoppa, och drar lite cepe sådär mot hindrena. Sitta på din rygg, och känna hur du kämpar för att vilja glädja mig. Göra rätt, och vill förstå. Du är så fin, och underbar. Men kanske är det ändå något gott med denna "skada"? Att det kan vara bra med en paus. För att uppskatta det jag har, och sedan komma tillbaka. Starkare och mer målinriktade än någonsin, tillsammans.

Jag älskar dig, och tillsammans klarar vi allt! ♥ Min bästa vän.











Hillbilly Moss ♥

Kommentarer
» Carro

Aw, ni är så fina! <3

2011-11-05 // 13:13:31
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback