födelsedagspresenter (är det Hillbilly som fyller år? ;)








* Plattång
- Philips SalonStraight Active ION
* Träns - CH (mitt är dock svart!)
* Ridvantar, fodrade (ej dom på bild)
* Svarta bakskydd - Equigard
* Schwarzkopf got2b smoothing lotion - motverkar friss, ger glans och fungerar även som värmeskydd tror jag?
* Mascara - maxfactor
* Lamicell schabrak (present till mig själv, från mig själv ;D)
* Schockemöhle schabrak
* + sadelpad som ej är med på bild!
* Och så fick jag en godispåse av alexis ;) sötnos!




Jättefina och välbehövda presenter! :D Stort tack till alla, och även till dom som grattat mig idag på bloggen, facebook och IRL!
;) ♥


Plattången var verkligen välbehövlig! Den jag använt nu det senaste är 6(!!) år gammal, stänger av sig HELA tiden och är tejpad .. haha. Och min dunderbra röda har ju oxå gått i sönder.. hehe. Jag plattar håret mkt jag ! Men denna verkar superbra! snygg design var det oxå ;)

Tränset har jag önskat mig länge! Riktigt snyggt, och älskar att det är svängt och fodrat bakom öronen. HB har lätt för att få skav där. Pannbandet ska dock bytas ut mot bling ;) jättemjukt och fint läder!

Fodrade ridvantar var välbehövligt :) får väl ta och börja rida med vantar nu.. det börjar bli liite kallt ;)

Svarta bakskydd då jag endast har ett par bruna och blåa (och såna som är slitna/fula eller för små). De bruna är av lika modell och märke som de bruna, och dom är superbra. Bra passform, och dubbla spännen så dom inte snurrar!

Smoothin lotion för håret var jättebra, för jag tar verkligen inte hand om mitt hår som jag borde! haha.

Mascara är alltid bra att ha :D

Padden var inget jag önska mig. men det är en svart TUNN anti-glid padd (heter det så? xd) och ska hjälpa sadeln att inte åka fram/bak. Har inte haft något problem med det, men jaja :)

Röda lamicell schabraket beställde jag ju igår, som en present till mig själv ;) (fick pengar av mormor och får köpa det jag vill, så schabrak + meeraaa saker ska det bli framöver)

Marinblåa schockemöhle schabraket är från mamma! ♥ Och borde kunna hämtas ut snart .. :)

Ska bli riktigt kul att prova alla nya saker på min lilla gris! Och att testa plattången på mig :D


Kommentarer
» Josefine Freéd

Men nice!! :D

2011-12-18 // 18:25:49
URL: http://minfux.blogg.se/
» Sofie - Ejan

Hej! Tacktack! Din häst är inte så tokig den heller! Har följt dig i smyg ett tag men inte skrivit något än, har bara inte blitt så, sorry ;)

2011-12-18 // 19:41:01
URL: http://eifersuchtt.blogg.se/
» Hanna

älskar schockemöhle schabraket! så JÄVLA snyggt!!

2011-12-18 // 21:16:46
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
» Matilda

Åh vad jag saknar häst shopping! Åh det kommer bli grymt mycket shopping hehe ;)

2011-12-19 // 01:52:29
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
» Sandra

Stort grattis i efetrskott! :D Hur gammal är du?

2011-12-19 // 11:24:02
URL: http://slizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback