trök inlägg!

Lite FML just nu .. haha därav uppdateringen ;) Vart precis FÄRDIG med sista inlämningen i psykologin. FYFAN va skönt! ;D hoppas på VG :D då skulle jag bli mycket väldans glad!

Innan jag satt och skrev i 4h så att datorn nu typ snart sprängs så har jag jobbat i stallet! Släppte ut, fixa boxen till Hillbilly och sedan fick han sig en genomgång av magicbrusch. Alltså, han älskar verkligen dom borstarna, trodde jag verkligen inte :o haha. Kommer en produktutvärdering när jag använt dom lite mer!


Just det, Hillbilly vilar just nu.. jag har NOLL motivation (till allt)
Ska börja rida honom nästa torsdag igen. Och han har vilat sen i torsdags, så två veckors oplanerad vila ska nog få mig ridsugen så det skriker om det xd




min lurviga björnälgkossakamelhäst ♥


Kommentarer
» Saara

Samma här! Nu är den kursen sluuuut! Ännu gladare, ALDRIG MER SVENSKAAAA!!! :D

Hälsa alla, ska försöka komma och hälsa på. Måste bara ta tid från någonstans också... Kraaaaaaaaaaam

2011-12-14 // 08:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback