Torsdag

Dagen började med avslutning på skolan! yeay. Drack julmust och sen såg vi på en dansk film "SuperBror". Sen slutade vi, kändes lite onödigt att gå på avslutningen då det var det enda vi gjorde. men men (: NU ÄR DE JUL-LOV! hihi.

Gick med Nelly upp till City (pizzerian heter det;D) där vi mötte Louise och så åt vi. Riktigt kul och göttigöttgött! ;D



 

Louises fina iphone ;) gissa vilken dricka som är min? (a)
 



Sen var tanken att jag skulle stanna kvar i Årjäng och köpa de sista julklapparna, men då Anna också var i Årjäng åkte jag hem istället och gick direkt ut till stallet såklart!

Hillbilly var galet fin på ridpasset idag! men skriver mer om det i ett annat inlägg ;)
Efter att jag ridit HB så red jag även lilla skruttponnyn, Loke ♥ Skrittade en sväng barbacka, mys!


är han inte bedårande? bästa ponny! ♥


 

Sedan gjorde jag allt i stallet idag igen, drygt men nu får jag bägge schabraken jag beställt i julklapp. Så det var ju värt! ;)
Efter ett antal timmar kunde jag gå in och då var det bara att duscha och göra sig iordning för en tripp till Töcksfors! Köpte inte mkt, bara julklappar. Har nyligen kommit hem igen, och ska blogga,blogga,blogga , byta rum, städa och ta in hästar. Lång dag, men det gillar vi?


Kommentarer
» Anonym

Men NATALJA! inte lägga upp så fula bilder på mig xD

2011-12-23 // 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback