svar på kommentar

maja om Torsdagens Hoppträning:
håller med där över vi vill se lite galopp det är ju därför man förljer ridtravar trav bloggar ;-)


SVAR: Jag skrev i inlägget att batteriet tyvärr dog, och menade även själv att det kanske var onödigt att lägga ut filmen då det inte alls var mycket filmat på mig och Hillbilly, och endast lite travarbete från uppvärmningen. Men tyckte ändå att det kanske var bättre än ingen film alls?

Okej, du följer min blogg för att se Hillbillys galopp? Kommer i vilket fall som helst komma fler filmer, både hopp och dressyr framöver. Men inte lätt när det är mörkt, och dåligt underlag + att det inte blir fler hoppträningar denna termin. Själv följer jag ridtravar-bloggar för inspiration, dela åsikter och lära mig mera(och att det är kul förstås). Men alla är vi olika ;)


Skulle vara kul att veta vem du är, och synd att du inte kan stå för det "Maja" ;)




 nu tycker nog flera att jag låter värsta dryg .. dagens bloggvärld ;)

Kommentarer
» Hanna

hihi, ta inte åt dig, sånna kommentarer får alla bara o lossas som om de regnar :D jag skulle också vilja veta vem den där maja e faktiskt :P

2011-12-12 // 21:58:01
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
» maja

haha anledningen till att jag skrev så är att det är kul att se vad olika ridtravare har för galopp mönster, det var lite ytligt sagt kanske men jag tror du förstår vad jag menar

2011-12-13 // 01:56:21
» Natalja

svar Maja: haha, jag fattar vad du menar, Men tyckte det var en rolig kommentar ;) och om du läst i inlägget hade du nog oxå insett att jag skrev varför det var såpass lite film.

Tkr synd om människor som inte vågar stå för sina åsikter, för tror knappast maja är ditt riktiga namn? hehe

2011-12-13 // 12:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback