Stallmys och skrittur


Dagen i stallet började med att Urban slog på Hillbilly framskon han tappade igår. Sedan bytte jag några brodd oxå innan han fick gå ut i hagen, utan täcke för att lufta pälsen ;) skönt tror jag han tyckte!

Gav hästarna lunch och mockade sedan, samt fixade vatten och hö till Hillbilly. Mockade och så till Urbans två hästar också, eftersom han hjälpte mig att slå på HBs sko! :)

Sedan fick Hillbilly komma in till stallet, borstade och greja. Sedan körde vi lite trickträning och mys innan jag  bestämde mig för att ta en skrittur. Kan ju inte strunta i att rida sista dagen på året ;)
Hillbilly var som vanligt väldigt pigg och glad. Var ute ca 30-40 min! Red både i skogen och på grusväg(hårt som asfalt..)


Snyggingen i filten från New-Market!

Köpt på butik i Norge - billigt och bra ... ;) Och ja, jag var bara tvungen att leta upp ett rött nosludd som matchade! hihi










smidigt med snabbknäppen på tyglarna :D





där fick ni en liten bildbomb oxå ;D


Kommentarer
» Jossan

Sv: Tack så mycket! Han har blivit mycket bättre på det nu :)

2011-12-31 // 22:45:12
URL: http://frysmarkt.blogg.se/
» EllinorW

sv -

hihi va bra :D ja jag tkte de va skitsnyggt ja med :D e va ju rea på hööks så jag slog till ;)



Gott nytt år förresten!!!! =) =)

2012-01-01 // 00:43:39
URL: http://elliew.blogg.se/
» Hanna

SV: ridbyxorna betalade jag 1000:- för på charlies i jönköping :)

2012-01-01 // 04:26:37
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback