stallet ♥


Var i stallet ett tag nu på kvällskvisten (haha) , det var mycket snälla personer som mockat och
fixat vatten + hö till Hillbilly idag. Tack! ♥


Tog in Hillbilly och uuh va jag har saknat honom! hihi. Han fick sig en genomgång av magic brusch, och jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här: Men FYSATAN va bra dom borstarna är!! Räcker med ett svep, så är leran/stövet borta och det är bara att spola med kallt vatten så försvinner smutsen. Love Them! Så glad att jag köpte dem, helt klart värda sitt pris! Men nog om mb .. ;)

Ryktade länge med en mjuk borste efteråt och som vanligt står han typ och sover ^^ sötast i stan!
Just det, I fredags vart HB nyskodd med 4 brodd på varje såklart och snösulor! PERFA. Bara snön som fattas nu då ;)

Och Hillbilly är bara liitee avundsjuk på all fin utrustning Romeo fått utav sin 'medryttare':
Backontrack fleecetäcke, x antal BoT paddar, x antal otroligt snygga benlindor, damasker med ludd(!!) två dressyrschabrak, två fleecetäcken varav ett med hals, rött och svart vintertäcke med hals, och säkert något mer som jag glömt! Men om Hillbilly frågar snällt får han låna! han lånar mer än gärna BoT täcket och utvärderar senare ;)

Tog in resten av hästarna och gav utesovarna (självklart på lösdrift) hö.
Och har nu precis kommit in och tagit en lång, varm dusch med hårinpackning och hela köret. Så skönt!
Imorgon är det skola som gäller, 3 timmar foto på eftermiddagen (12-15) helt okej ändå (;




inte bara jag som är såpass töntig och matchar grimma och täcke, I HAGEN ? haha :)


mm min mat, stör mig inte xd


rykten klar och pyjamesen på!
riktigt fin och jämn man han har nu oxå! haha


Kommentarer
» jennifer

sv: kul att du uppskattar och hoppas du tar åt dig. brukar inte kommentera så mycket på andras bloggar så jag menar det!

och tack - är oxå extremt svag för skäckar ;D

2011-12-18 // 22:03:15
URL: http://samsoon.blogg.se/
» Matilda

Söta bilder =D

2011-12-19 // 13:37:04
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback