random shit


Efter svenskan (som var håltimme ;) vart jag "tvingad" till matsalen med Sonja xd de var inga andra i klassen som skulle med, men det var julbord så det var lixom bokat typ. haha. så jag tänkte jag följer väl med då, bättre än att sitta vid datorn och dryga. Men så visade det sig att Sonja skulle gå med särvux, OXÅ. hahahah. Så panik-smsade Lovisa och Evelina så dom kunde göra mig sällskap i matsalen ;) maten var lika äcklig som vanligt, men hade något att skratta åt iaf!

Sen följde jag med dom in på silbodal i typ en timme, och vad ska man säga? HAHA. Högstadiet är lika stört som det alltid har varit ;) vill gå om högstadiet!!! så mkt roligare man hade egentligen .. :)

Tog tidiga bussen hem och ska snart ut till stallet och rida, fixa allt till HB och göra allt annat i stallet idag oxå. Kommer va helt slut ikväll .. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback