Produktutvärdering - Pannband

Nu tänkte jag utvärdera om mina två senast köpta och även favorit, pannband ;)



BlingBling pannband av märket Claridge House från Hööks. Hade länge suktat efter ett silvrigt blingpannband, som var billigt men snyggt! Det fick bli detta från Hööks för endast 229:- ett mycket bra pris :)

Det blingar väldigt mycket och eftersom jag valde att ta X-full på Hillbillys är det extra svängt och hänger ner lite extra på honom. Supersnyggt :) Enda dissen är att stenarna sitter lite väl långt ifrån varandra, men inget som syns på håll. Mitt har även tappat en sten i ena hörnet, men vad kan man begära när det är använt i stort sett varje dag sen i början av sommaren? haha.

Jag tycker iallafall mycket om det! Och Hillbilly passar bra i det :) Snyggt med silver-bling till träns med silvriga detaljer.
Lädret är kanske sisådär dock, men jag är jättenöjd med köpet ändå!



Mitt senast inköpta(?) pannband är detta från Treadstone.

Mycket billigt och bra, hittade det i årjängs pyttelilla häst (trav..) shop, för 95:- Fanns bara ett enda, (och hade inte sett ngt liknande tidigare, och inte nu senare heller.) så det stod lixom Natalja och Hillbilly på det ;) Hade länge letat efter ett sånt här pannband, faktiskt enda sen jag såg det för första gången på Rosannas fina Pemberly.

Det är verkligen superfint och MJUKT läder. Verkar vara av riktigt bra kvalite!
Enda dissen är att det är liite kort. Tror mitt är i cob, så antagligen därför .. ;)




Hiss eller Diss på pannbanden?
Och vilket av dessa pannband hade ni valt om ni fick välja? Varför? :D


Kommentarer
» Matilda

Stor HISS till dem =D

Jag skulle välja blinget för jag älskar bling bling ;) hehe tycker det är så snyggt =D

2011-12-05 // 14:32:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
» josefine m. ridtravaren Bellie

Ska oxå köpa ett sådant med strass! Men de får bli när jag känner att jag vill lägga pengar på onödiga ting, som sagt. Haha. ;)



Han var superfin i båda!

2011-12-05 // 18:28:13
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback