Produktutvärdering - CRW Massolin

CRW Massolin är alltså märket på mina ridstövlar, som jag snart haft i 5 månader.
Priset för dessa är 1899:- och du finner dom hos
Hööks.



Är mycket imponerad över hur mjuka dom blivit! Har använt dom varje gång jag ridit i 5 månader. Det blir en hel del, men dom ser fortfarande ut att vara i nyskick faktiskt. Jag tycker dom är coola, lite annorlunda (nu tänker ni besserwissar därute .. men det är ju en KOPIA av Bocaj, omg :o haha ) och JAG tycker dom passar bra på både hopp och dressyrbanan! Iallafall för mig som är hobbyryttare och endast träningstävlar än sålänge! :D



Sen är det jättebra med snörningen, så att man kan ändra beroende på hur tjocka strumpor man har nu när det går mot kallar tider ;D haha! Tycker även att dom har en bra passform just pga den anlednigen. Dom är lite stora för mig precis ovanför foten, men det gör inte så mycket. Sålänge dom är riktigt tajta runt vaden är jag nöjd!


Kommentarer
» Sandra

Åå, tack så himla mycket, vad glad jag blir! :D



Vad himla starkt gjort av dig att inse dina "brister" och ändra på dig, oerhört starkt gjort! Det är inte bara att ändra på ett helt tankesett.

Ja men precis! Jag blir så frustrerad när man ser sån okunskap, man vill så gärna hjälpa, men det är ju så svårt! Precis som du säger så är det inte alls lätt att ta till sig och ändra på sig, och då är det många som helldre vänder ryggen till eftersom att det är lättare :/



Och åter igen, tack så mycket! Det är så himla roligt med possitiv respons :D

2011-12-15 // 12:58:42
URL: http://slizer.blogg.se/
» Emma

Sv: Hej! Bra blogg! Var och kollade på dessa ridstövlar men dom var lite höga, undrar om dina stövlar "sjönk" ihop lite. Om dom blev lite kortare efter ett tag? =) Undrar också hur du gör med spännet som man länger och kortar snörningen med. Hänger det bara utanför eller stoppar du in den innanför stöveln, skaver den isånnafall då? Tacksam för svar! =)

2012-03-31 // 17:34:53
URL: http://loveponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback