Onsdagen so far

Började dagen med att jag gick upp tidigt för första gången på typ 2 veckor, duktig jag är ;)
Ut till stallet direkt och gav frukost, mockade och släppte ut. Fixade Hillbillys höpåsar och vatten oxå såklart. Skönt att ha det gjort. Sedan in och duscha, äta frukost och göra sig iordning.

Åkte in till Årjäng och träffade mormor och mamma en sväng, fikade på broms och jag luskade ut vad jag får i julklapp.. och vetni vad mamma beställt? JO ETT GRÅTT SCHOCKEMÖHLE-SCHABRAK. HAHAHA, för det har jag ju inte alls ett redan .. xD Men hon skulle ringa ikväll, och kolla om det går att byta färg. För det måste det väl på nåt sätt? fattar inte hur hon lyckas, av alla schabrak och länkar jag skickade både från Hööks, Tophorse och Cheval så valde hon just ett sånt som jag redan har .. hahahaha vad är oddsen för det?



Sedan gick jag runt i Årjäng och slösade upp alla mina pengar .. på julklappar!
Nu är man pank IGEN. Men men, hoppas det jämnar ut sig med MASSOR av snygga födelsedagspresenter och julklappar till moi :D hehehe.
Har några få julklappar kvar, men det ska jag kika efter på Fredag då skolan åker till Göteborg på fotoutställning och efter det shopping.

NU är jag på skolan och ska jobba med psykologi .. mindre kul! Men inte mycket kvar nu :)

BTW: ÅRJÄNG HAR OXÅ SNÖÖÖ NU :D :D


Kommentarer
» Malin

Sv: Tack! :D

Hon är 14 år :)

2011-12-07 // 13:51:56
URL: http://teammb.devote.se
» Josefine Freéd

Psykologi är ju skitkul!

2011-12-07 // 14:14:21
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback