mot hööks ..

Hinner inte uppdatera er om träningen, göteborg eller ingenting idag heller tror jag! Fullt upp.

Nu blir det snart Karlstad och Hööks, ska kolla efter ridvantar, läderbalsam, magic brush, en mörkblå tröja/jacka och så kommer säkert något mer med hem .. typ ett schabrak, haha. Rebecca följer med och får hjälpa mig hålla fingrarna pengarna i styr ;)

Sen efter det är det förhoppningsvis inte allt för sen, och jag kan rida världens bästa älg innan jag och Rebecca ska baka pepparkakor ^^

Så ser min dag ut, hur blir eran ? :D



OM magic brusch finns inne, hoppas jag på att även ROSA finns :D

Kommentarer
» Hanna

om du köper magic brush tkr jag du kan skriva om hur de funkade :) har funderat på att köpa men vet inte om de funkar så bra...

2011-12-10 // 20:00:16
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback