Min blogg suger, and i know it

Sorry för dålig uppdatering (cepe internet!)

Hillbilly-updates: Igår fick det bli oplanerad vila. Jag var helt slut efter att ha jobbat i stallet. Men pengar är alltid bra!

Idag fick de bli en uteritt, och jag testade att rida på ett rakt bett idag. Har ridit med det förut, då trivdes han inte bra på det. Men han tyckte  det nog bara var konstigt med något nytt. Samma sak idag, han var fortfarande mjuk och fin i munnen men han kändes lite osäker, om ni fattar? Men ska prova det fler gånger och sen dra en slutsats över om det är något att variera med! :) Red iallafall ponnyrundan alla gångarter och han var som vanligt efter vila en tickande bomb! haha. Inte världens bästa pass idag, men kan inte gå bra jämt!

Får skylla mig själv som planerat dåligt denna veckan. Brukar alltid följa schemat till punkt och pricka. Men har varit lite si och så hitills denna vecka. Helgen och veckan som kommer ska vara välplanerad och följas!




ååh va söt ♥







Dagens outfit = Svart och silver/vit! Han står i nerförsbacke, därav att sadeln ser ut att ligga i bakvikt på vissa bilder ;) men så är inte fallet inte!

Schabrak från okänt märke - Stigbylar Compositi (stavning fortfarande?) Pannband Claridge House - Benskydd BR


Kommentarer
» josefine

Bakvikt.. haha jag tänkte på framvikt när jag såg bilderna jag. x) Men förmodligen äre det höga bakvalvet som lurar ögat.

2011-12-02 // 20:01:14
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback